Woonenergieloket

Maak een afspraak

Hoe maak ik mijn woning energiezuinig? Heb ik recht op de MijnVerbouwpremie? Hoe werkt een digitale meter? Zijn er premies wanneer ik als senior mijn woning aanpas?  

Heb je deze of andere woon- of energievragen? Kom dan zeker langs voor advies op het woonenergieloket

Het woonenergieloket is ook een meldpunt voor problematische woonsituaties, o.a. voor discriminatie op de huurmarkt.

Waar en wanneer kan ik langskomen?

We werken enkel op afspraak om je zo goed en veilig mogelijk te helpen. Klik op de knop bovenaan de pagina om een afspraak te maken.

Je kan een afspraak maken in

  • het stadskantoor:
    • dinsdag | 14u - 16u
    • donderdag | 9u30 - 11u30
  • het sociaal huis:
    • elke derde dinsdag | 9u30 - 11u30

Kostprijs

Een bezoek aan het woonenergieloket is altijd gratis.

Wat breng je mee?

Wil je premieadvies of een premie aanvragen, dan breng je mee:

  • je identiteitskaart met pincode of itsme met pincode
  • EAN-code van de elektriciteit
  • Alle offertes, facturen en nodige attesten

Wie een V-test van de VREG wil laten uitvoeren, brengt best de meest recente jaarafrekening van gas en elektriciteit mee. 

Contact 

Voor algemene informatie kan je terecht op:

  • 089 39 16 04, bereikbaar op:
    • Maandag: 9.30u -12u
    • Dinsdag: 9.30u -12u
    • Woensdag 9.30u – 12u en 13.30u - 16.30u
    • Donderdag: 13.30u – 16.30u
  • Emailadres: woonenergieloket@stebo.be

Voor technisch advies kan je terecht bij:

  • Marijke Moesen – marijke.moesen@stebo.be – 089 39 16 50

Je kan ook steeds het Energiehuis Limburg contacteren.

Naar top