Deskundige boekhouding (B1-B3)

Gepubliceerd op  maandag 18 september 2023 om 16u48
Als deskundige financiën ben je mee verantwoordelijk voor de organisatie van de boekhouding en de efficiënte planning, uitvoering, opvolging en bijsturing van financiële verrichtingen. Je fungeert hierbij als aanspreekpunt, zowel voor interne als externe contacten.

De sleutel tot succes? Jouw vermogen om niet alleen oog te hebben voor de perfecte uitvoering van financiële processen, maar om ook risico’s bloot te leggen en mee te bouwen aan het optimaliseren van processen.

In welk team kom je terecht?

We zoeken momenteel 2 deskundigen:

  • Voor de beleidscel (1)

Je komt terecht in de beleidscel van ons lokaal bestuur en werkt nauw samen met de algemeen directeur. De beleidscel bestaat uit een 5-tal collega’s en werkt vooral op projectmatige basis, waarbij de focus ligt op transversale, vaak complexe projecten met een grote impact.

De dienst is gevestigd in het stadskantoor (Kazernestraat 13), op 7 minuten wandelen van het station.

  • Voor cultuurcentrum de Bogaard (1)

Je werkt in het cultuurcentrum waar je verantwoordelijk bent voor de boekhouding en financiële processen. Je werkt nauw samen met je eigen dienst, de bredere organisatie en alle artistieke partners. Een hart voor cultuur is meer dan mooi meegenomen.

De dienst is gevestigd in het hart van de stad (Capucienessenstraat 8), op 12 minuten wandelen van het station.

Hoe verloopt de selectie?

  • Interesse? Solliciteren kan tot en met 8 oktober via de link hierboven. Voor deze functie wordt een wervingsreserve aangelegd met een duurtijd van 3 jaar.
  • De selectie bestaat uit een schriftelijke en mondelinge proef.
  • We gaan over tot de aanwerving van 1 voltijdse medewerker per functie. Andere geslaagde kandidaten komen terecht in een wervingsreserve.

We voorzien redelijke aanpassingen voor personen met een handicap tijdens de selectieprocedure. Heb je bepaalde aanpassingen nodig om deel te kunnen nemen aan een selectie? Neem dan zo vroeg mogelijk in de procedure contact op met de contactpersoon onderaan vermeld in de vacature.

We selecteren op basis van talenten en competenties, ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap.

Profiel

  • Je beheerst regelgeving, de praktische kennis en de instrumenten inzake het financieel beheer.
  • Je hebt kennis van de financiële en boekhoudkundige technieken die verband houden met het financieel beleid.
  • Je bezit een algemene kennis van fiscaliteit.
  • Je hebt het inzicht om problemen vast te stellen en de capaciteit om hiervoor een oplossing uit te werken binnen een realistische termijn.

Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

  • Je hebt een functiegericht bachelordiploma of een diploma dat toegang geeft tot niveau B.
  • Je hebt een algemeen bachelordiploma met 2 jaar functierelevante ervaring.
  • Je bent goed in helder communiceren en zelfstandig werken.
  • Je bent sterk in analytisch denken en werkt vlot met Excel.
  • Je bent sterk in het creëren en bewaren van overzicht binnen een complexe werkomgeving.

Wat verwachten we van jou?

Onze waarden en organisatiecultuur spelen een cruciale rol in onze dagdagelijkse werking. We vinden het dan ook belangrijk dat elke medewerker ze vol overtuiging uitdraagt. Zijn onze burgers jouw prioriteit, behaal je graag samen met een team concrete resultaten en sta je voor een duurzame aanpak? Dan zal je je helemaal kunnen vinden in onze filosofie.

Aanbieding

  • Verloning op niveau B1-B3 met een minimum bruto maandloon van 2.883,19 en een maximum bruto maandloon van 4.858,09.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een voltijdse job (38u per week).
  • Maaltijdcheques van 7 euro.
  • Gratis hospitalisatieverzekering en een gunsttarief voor partner en/of kinderen.
  • Gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
  • Fietsvergoeding.
  • Eindejaarspremie
  • Groepsverzekering (tweede pensioenpijler).
  • Een mooi verlofpakket (30 tot 35 dagen) en een flexibel uurrooster.
  • Mogelijkheid tot telewerk.
  • Naast anciënniteit vanuit de openbare sector of onderwijs, kan ook relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige meegerekend worden.

Contact

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sofie Goyens, de selectieverantwoordelijke voor deze procedure, via talent@sint-truiden.be of 011 701 521.

Solliciteer nu
Naar top