Coördinator Secretariaat (B4-B5 – voltijds – statutair)

De Uitdaging.
Je vormt een stevige brug tussen de administratie, het management en het beleid. Als netwerker slaag je er binnen de organisatie in om efficiënt informatie te vergaren. Je bent diplomatisch en besluitvaardig tegelijk, met het oog op een feilloos resultaat van hoogstaande kwaliteit. Als coördinator stuur je het secretariaatsteam aan samen met je collega. Bij de selecties zal zodoende de complementariteit binnen het team ook getoetst worden. Deze opdeling van gedeelde verantwoordelijkheid vraagt een nauwgezette afstemming binnen het team om te allen tijde het belang van de stadsorganisatie en de besluitvormingsorganen te laten primeren.

Een greep uit het takenpakket:

  • Verantwoordelijk voor de werking van het secretariaat. Het secretariaatsteam bestaat uit 5 medewerkers;
  • Aansturen en coördineren van het secretariaatsteam;
  • Parate kennis en helpen naleven van de geldende wetgeving voor lokale besturen;
  • Bewaken van de volledigheid en kwaliteit van de formele besluitvorming;
  • Nauwe samenwerking met de dienst Juridische Zaken;
  • Vereenvoudiging en digitalisering van besluitvormingsprocessen;
  • Monitoring van besluitvorming en bijhorende instrumenten ontwikkelen;
  • Interne opleidingen verzorgen;
  • Werkt onder rechtstreekse aansturing van de algemeen directeur;

 

Jouw profiel

  • Je beschikt over een functiegericht bachelordiploma (of daarmee gelijkgesteld) of een algemeen bachelordiploma en 4 jaar relevante beroepservaring;
  • Je bent gepassioneerd door de werking van een lokaal bestuur;
  • Je bent sterk in administratie en doet dit gestructureerd en adequaat;
  • Onverwachte deadlines schrikken je niet af en je ziet erop toe dat anderen de deadlines naleven;
  • Je hebt een autonome werkstijl;
  • Je communiceert op een heldere en vlotte manier, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt veel overtuigingskracht en kan goed omgaan met tegengestelde belangen. ;
  • Begrippen als servicegerichtheid, teamwork, integriteit en betrouwbaarheid draag jij hoog in het vaandel;
  • Je bent assertief en hebt een hands-on mentaliteit.

 

Wat mag je van ons verwachten?
Een boeiende en veelzijdige functie. Een bruto geïndexeerd maandsalaris van minimum 2.837,72 euro en maximum 4.622,85 euro (relevante ervaring wordt in rekening gebracht), aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen zoals o.a. maaltijdcheques van 5,50 euro, een gratis hospitalisatieverzekering, volledige terugbetaling van woon-werkverkeer met openbaar vervoer en eventueel een fietsvergoeding. Voor deze functie wordt een wervingsreserve aangelegd met een duurtijd van drie jaar.

Interesse?
Solliciteren is mogelijk tot en met 21 juli 2019.
Solliciteer via talent@sint-truiden.be en bezorg ons jouw motivatiebrief, cv , een kopie van het vereiste diploma / de vereiste diploma’s en een uittreksel uit het strafregister. 
Jouw contactpersoon voor vragen is Jolien Massa (talent@sint-truiden.be; 011 70 15 24).
We houden je op de hoogte per mail. Hou je mailbox dus in de gaten.